الثلاثاء، 25 يناير، 2011

ترى هل تفعلها مصر?



هناك 22 تعليقًا:

حفيدة عرابى يقول...

حتى لو مش المرة دى
عرفت السكة ومبقتش خايفة
ادعى لنا :)

خواطر شابة يقول...

حفيدة عرابي
والله بأدعي ومن قلبي ان ربي يحفظكم ويحفظ مصر

فاتيما يقول...

زى فيدو هقولك يا خواطر


دعوات قلبك الطيب الطاهر
دعواتك لأخواتك

انا فرحانة قوى
قوى
ومش عارفة اتكلم

ادعيلنا يا خواطر
ووارد قوى تفعلها مصر
يا رب


:)
ربنا ما يحرمنا منك
ولا من قلبك

خواطر شابة يقول...

فاتيما
ياااااااارب

mrmr يقول...

المثل بيقول

العيار اللى مش يصيب يدوش
واحنا متاملين خير باذن الله

مغربية يقول...

لن تفعلها

Haytham Alsayes يقول...

ان شاء الله
لو مش المرة دي
المرة الجاية
هو احنا ورانا حاجة غيرهم

سندباد يقول...

لكل ظالم نهاية هكذا يقول التاريخ وعندما يتحدث التاريخ يصمت الجميع
ولنا في التاريخ قصص وعبر وحكايات

sal يقول...

تفاءلوا بالخير تجدوه
كل حاجة ممكنة بالعزيمة والارادة
اذا
اعتقد انه اراد
مش شرط من اول هبّة
الجايات احسن من الرايحات
دعواتك

محمد ملوك يقول...

ياليتهم يفعلون
يا رب سدد خطاهم
فما عدت أطيق رؤية ذئب في صورة إ؟نسان

model يقول...

isa we will do it, we should fight 2 survive

Foxology يقول...

هانت

عزيز يقول...

حبل الظلم قصير وان لم ينجحوا هده المرة سينجحون بكل تاكيد في المرة المقبلة

Hu-man يقول...

أتمنى ذلك ...وإن لم يفعلوها اليوم سيعملوها غدا

قوس قزح يقول...

لا أتوقع هذه المرة ..

ولكن ممكن بعد محاولات ثانية أقوى

.. الان فقط مجرد جس نبض ...!!!!


تحياتى لك

مدونة رحلة حياه يقول...

السلام عليكم
السكة مش طويلة فاضل على الحلم خطوة

ماجد القاضي يقول...

السلام عليكم

ليس شيئا على الله بعزيز..

لقد دارت العجلة وإن شاء الله ستدوس في طريقها كل معاند مكابر....

شكرا جزيلا أختي الكريمة على شعورك الطيب.. كم اسعد عندما ارى مشاعرنا الموحدة كعرب في هذه المواقف..

دمتِ سالمة مع تحياتي.

ماجد العياطي يقول...

بأذن الله هنفعلها

احنا مش قليلين ...واللي مايحلصش دلوقتي يحصل بعد حين

مصر كبيره ..

وشبابها لا يموت ..اللي حصل في اليومين اللي فاتوا يقولوا ان البلد دي لن تقتلع شجرتها ابدا

باذن الله هنفعلها

تحياتي

محمد ملوك يقول...

أزفت الآزفة
لحسني
ولكل قلعة
مرتعدة من الحق خائفة

قلم رصاص يقول...

فعلتها بالفعل الحمدلله
وشكرا لدعواتك معانا اختي الكريمه
^^

غير معرف يقول...

من سامية وعبد اللطيف وريان الى اختتنا
الف مبروك يا صاحبة الروح المصرية
كما فرحنا لمصر فرحنا لفرحتك

R-H-S يقول...

انا شفت ردود الافعال العربيه كلها فعلا الناس فرحانه من قلبها
وانتي فعلا من الناس المحترمه
دعواتك وصلتك يا اصيله